LEGO City Mania
Så blev det påske og endlig skulle det store projekt starte – LEGO City Mania.
Da Nick ja jetzt unter die Rennfahrer gegangen ist, haben wir letzten Sonntag beim Kart-Slalom in Hungen verbracht. Hier ein Video von seiner Runde.
Jeg er 10 år gammel. Jeg har en bror, hans navn er Dean. Jeg bor i Hanau-Mittelbuchen i nærheden af Frankfurt am Main. Jeg har en sort hund, hun hedder Anya. Jeg er elev på Albert-Einstein Gymnasium i Bischofsheim. I min fritid kann jeg godt li‘ at spille fodbold og violin.